8 Şubat 2012 Çarşamba

Adını Feriha Koydum' dizisinde erken gelen final 47. Bölüm Özeti (Feriha ve Emir evlendi)

'Adını Feriha Koydum' dizisinde erken gelen final 47. Bölüm Özeti (Feriha ve Emir evlendi) series71 (Huawei 148)

 


 

Adını Feriha Koydum 47. bölümü yayındı. Gözler Adını Feriha Koydum 47. bölüme çevrildi. Adını Feriha Koydum 47. bölüm fragmanı izlemek için buradan ayrılmayın. Adını Feriha Koydum 47. bölümü izlemek için haberimizi takip ediniz...Adını Feriha Koydum yeni bölüm izlemek için sitemizi takip ediniz. Adını Feriha Koydum son bölümü ilgi uyandırdı. Adını Feriha Koydum son bölüm...
Adını Feriha Koydum 47. bölümü yayındı. Gözler Adını Feriha Koydum 47. bölüme çevrildi. Adını Feriha Koydum 47. bölüm fragmanı izlemek için buradan ayrılmayın. Adını Feriha Koydum 47. bölümü izlemek için haberimizi takip ediniz...Adını Feriha Koydum yeni bölüm izlemek için sitemizi takip ediniz. Adını Feriha Koydum son bölümü ilgi uyandırdı. Adını Feriha Koydum son bölüm izlemek için haberimizi takip ediniz. Adını Feriha Koydum 47. bölüm fragmanı izlemek için sitemizden ayrılmayın. Adını Feriha Koydum 47. bölüm izlemek için sitemiz yeterli. Adını Feriha Koydum yeni bölüm izlemek ve detaylarını öğrenmek için sitemizden ayrılmayın.

Adını Feriha Koydum 46. Bölümde Feriha ile Emir evlendi. Kaçtıkları motelde, açık havada ve karlar altında Feriha ve Emir birbirilerine "EVET" diyerek evlendiler. Adını Feriha Koydum'un büyük aşkı evlilikle sonlandı. Bundan sonra neler olacak, Emir ve Feriha'yı neler bekliyor? Hepsi medyarazzi'de. Dizi özetlerini ve yeni fragmanlarını medyarazzi'den izlemeye devam ediniz... Adını Feriha Koydum...

İşte o devlerin aşkı Emir ile Feriha aşkını anlatan Çağatay Ulusoy ve Hazal Kaya?nın başrollerini paylaştığı dizi Adını Feriha Koydum 47. Bölüm fragmanı izle. Adını Feriha Koydum 47. Bölüm Emir ve Feriha firarda. Adını Feriha Koydum 47. Bölüm fragman özeti. Adını Feriha Koydum 47. Bölüm şok gelişme fragman izle. Adını Feriha Koydum en son bölüm 47. bölüm fragmanı izle.Adını Feriha Koydum beni Feriha diye birkızımyok 46. bölüm fragmanı izle (youtube5) - afk frgm izleİşte o devlerin aşkı Emir ile Feriha aşkını anlatan Çağatay Ulusoy ve Hazal Kaya?nın başrollerini paylaştığı dizi Adını Feriha Koydum 47. Bölüm fragmanı izle. Adını Feriha Koydum 47 Bölüm Emir ve Feriha firarda. Adını Feriha Koydum 47. Bölüm afragman özeti. Adını Feriha Koydum 47. Bölüm şok gelişme fragman izle. Adını Feriha Koydum en son bölüm 47. bölüm fragmanı izle.Adını Feriha Koydum beni Feriha diye birkızımyok 47. bölüm fragmanı izle (youtube5) - afk frgm izle

Adını Feriha Koydum dizisinin büyük bir heyecanla beklenen 47. Ve yeni bölüm fragmanı yayınlandı. Adını Feriha Koydum 47. Bölüm fragmanında yine izleyenlerin meraklarını arttıracak bir çok sahne var. Adını Feriha Koydum 47. Bölüm Fragmanına şöyle bir baktığımızda görüyoruz ki Emir ve Feriha’yı yine çok zor günler bekliyor..






Adını Feriha Koydum dizisinin büyük bir heyecanla beklenen 46. Ve yeni bölüm fragmanı yayınlandı. Adını Feriha Koydum 46. Bölüm fragmanında yine izleyenlerin meraklarını arttıracak bir çok sahne var. Adını Feriha Koydum 46. Bölüm Fragmanına şöyle bir baktığımızda görüyoruz ki Emir ve Feriha’yı yine çok zor günler bekliyor..

Adını Feriha Koydum 46. Bölüm fragmanında aÅŸkları ortaya çıkan ve zor anlar yaÅŸayan Emir ve Feriha çareyi kaçmakta buluyor. Birlikte küçük bir otele yerleÅŸen iki aşık Emir ve Feriha otelin bahçesinde kar topu oynayarak hoÅŸca vakit geçiriyor. Ve Emir burada Feriha’ya “ Kar bana sadece ömür boyu seninle olmaya karar verdiÄŸim günü hatırlatıyor.” Diye söylüyor.
Adını Feriha Koydum 46. Bölümde Emir ve Feriha’nın kaçtığı haberi çok çabuk yayılıyor. Mehmet haberi alır almaz soluÄŸu Koray’ın yanında alıyor ve Emir’in Feriha’yı nereye götürdüğünü soruyor. Ancak Mehmet’in Koray’dan aldığı cevap olumsuz olacaktır. Adını Feriha Koydum 46. Bölümde Emir ile Feriha’nın kaçtığı haberini alan Feriha’nın babası Rıza çılgına dön er. Feriha ile Emir’in kaçtığı haberini kendisine ileten oÄŸlu Mehmet’i bile öfkesinden tokatlar. Ve arkasından haykırır “ Benim artık Feriha diye bir kızım yok” diye.

Adını Feriha Koydum 46. Bölüm fragmanı bu kısa görüntüleriyle bile dizinin fanatikleri arasında büyük heyecan oluşturdu.

Adını Feriha Koydum 47. Bölümde neler olacak. Birkaç tahmin var..

Emir ve Feriha kaçarlar. Bunu duyan Emir’in ailesi ve Feriha’nın ailesi çılgına döner.
Emir ve Feriha arasındaki aşk artık hızla evliliğe doğru gitmektedir. Çünkü ikisininde bu işi uzatma gibi bir şansı yoktur artık..
Adını Feriha Koydum 47. Bölümde babası tarafından reddedilen Feriha, Emir’e olan aÅŸkı ile babasına olan sevgisi arasında çatışma yaÅŸayacak..




İşte Adını Feriha Koydum dizisinde Emir (Çağatay Ulusoy) ve Feriha (Hazal Kaya) aşkı için gelen yorumlardan bir kaçı..

allahım ölmeden (tabi dizi heyecandan)emir ile ferihanın mürivetini görürüz enşallah bide 2. fragman arkadaşlar

bakin ben bu diziyi cooooooooook seviyorum hele emiri cansudanda coook seviyorum anlatamam yani ama artik bu dizidiye bakmak istemiyorum cünki eminim bir gün kalbime inecek eger emire yada ferihaya birsey olursa ama ne olursa olsun cok seviyorum ve bakacam;) SAKIN YANLIS ANLAMAYIN CANSU KADAR PISKOPAT DEGILIM;)
emir feriha barışacaklar daha sonra evlenecekler ve feriha ölecek sonra emirin çocuğu olacak emirin hayatına başkası girecek bu arada gülsüm ölmüş ve koray korkmuş yaşıyomu diye kontrol etmiştir (bu bilgilerin hepsi doğrudur ve settendir.)
İşallah emir sırtından vurulmamıştır.Bence o iğnenin etkisiyle bayıldı.Vurulmuş olsa bile emirin ölmemesi lazım yoksa dizi biter.Bide reytingler yükselirse dizi evet devam eder.Dizinin reytingleri düşmez işallah ben bu dizinin hiç bitmesini istemiyorum.Umarım da bitmez.Halil de cezasını çeker.Doğumda feriha ölücek diyorlar.hatta doktorlar bebeği emirin kucağına veriyor ve emirde kızının ismine feriha koyuyyormuş ama dizi böyle bitmemeli.Çünkü bu dizide emir ile feriha mutlu olmalı.Bu bölümde gülsüm mü intihar edecek yoksa cansu mu diye sorular çok soruluyor.Ama dizide gülsüm intihar ediyor.Tabi umarım ben yanılıyorumdur.Son olarak bu diziyi ben çok seviyorum hiç bitsin istemiyorum.Emir ile ferihayı mutlu bir son ile görmek istiyoruz.
ya sizce emire birşey olurmu ona bi şey olursa bu fülümün anlamı kalmaz yani<3<3<3<3
feriha ile emirin aşkları o uh hastası olan halili yendi emir kucağında feriha ile koştu o anda halil gelinimi götüremezsin dedi emirin yer düşüşü çok güzeldi babası,halası,abisi onları göyle yer düşüşünü gördü ve ne acıydı. en önelisi o YATAN SALAK LEVENTİ EMİR ORDA FERİHA İÇİN CAN ÇEKİŞİNCE LEVENT BEY YATIYORDU EMİR İLE FERİHANIN ARASINDAKİ BUZLAR İYİCE ERİDİ ÇÜNKÜ EMİR FERİHAYA AŞKIMM DEDİ FERİHADA EMİRE AŞKIMLA İTAP ETTİ BEN TÜYO VEREYİM 62 BÖLÜM SON OLACAK FERİHAYLA EMİR EVLENECEKLER FERİHA DÖĞUMDA ÖLECEK BU ADINI FERİHA KOYDUM KİTABINDA YAZIYORDU




0 yorum:

Yorum Gönder

Yazılarım Kaynak belirtilmeden Kesinlikle kullanılmamalıdır