1 Mart 2012 Perşembe

Suskunlar Görüntüsüyle Vurdu yeni bölüm izle

Suskunlar Görüntüsüyle Vurdu




Show TV’de bu akşam görücüye çıkan “Suskunlar” dizisi izleyiciden tam not aldı. Uzun süredir beklenen dizi, özellikle görüntü kalitesi ile dikkat çekti. Henüz yayınlanırken hakkında binlerce tweet paylaşılan dizi, Perşembe akşamlarının en çok izlenenleri arasına rahatlıkla girecek gibi görünüyor. Ben kendi fikrimi söylersem eğer, nasıl desem dizi benim beklediğim kadar iyi hissettirmedi bana. Belki de çocuklara yapılan işkence sahnelerini yüreğim kaldırmadı . Suskunlar’ın, Fatmagül’ün Suçu Ne? dizisini geçme olasılığı sadece tek bir sebepten gerçekleşebilir. İzleyicinin Fatmagül’ün Suçu Ne? Dizisinden sıkılması, fazla ve gereksiz uzatıldığını düşünmesi , Suskunlar’ı bir adım öne taşıyabilir.

Gelelim Suskunlar yayınlanırken paylaşılan Tweetlere

Merak ettim bi bakayım dedim, bırakamadım. Kısacası dizinin ilk bölümü epey sardı, iyi iş çıkarmışsınız. Tebrikler #suskunlar @ShowTV

#suskunlar Turk Televizyonlarinda bu gune kadar yapilmis islerin en iyi goruntusune sahip. Muthis.

Sarp Akkaya tartışmasız Türkiye'nin en iyi aktörlerinden bir tanesi olacak. Müthiş oynuyor #suskunlar

2 sezondur bıkkınlık veren fatmagül artık sonun geldi #suskunlar dizisi fenomen olur çok kaliteli bir dizi tavsiye ederim şiddetli.

cocuklara yapilir mi bunlar allah cezalarini versin nerelerde yapiliyorsa #suskunlar cok etkileyici bir dizi olmus tebrikler

Türkiye yarın #suskunlar adlı dizideki çocuk ıslah evinde geçen sahneleri konuşacak...

pozantı cezaevinin üzerine bu dizi iyi oldu. Belki birilierini tetikler bu canlandırma #suskunlar muhteşem olmuş.



#suskunlar Pozantı cezaevinde yapılanların açığa çıkmasına denk gelen bir Türkiye gercegi dizisi.

#suskunlar bu dizi ilk bolumundeki gibi devam ederse asla kacirilmaz uzun zamandir bi diziden bu kadar etkilenmemistim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yazılarım Kaynak belirtilmeden Kesinlikle kullanılmamalıdır